مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

بازم تولد

1391/9/17 23:53
نویسنده : زری مامان
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه هم دوباره تولد بازی داشتیممممممممم

 و بازم با کلیییییییی کادو که من عاشقشـــــــــــــــــــــــم

با حضور مامان بزرگ و بابابزرگهای و عمه جون  و خاله جون مهدیارم و همسران عزیزشون، مامان شهلای عزیز تر از جونم، دایی جواد مهدیار (داداشی گل خودم) و دایی جون و زندایی مهربون بابا میثم

که همگی هم با آگاهی از علاقه ی مفرط اینجانب به کادو یه عالمه کادو برام آورده بودن و شرمنده م کردن

پسرم هم به خودم رفته و از چند روز قبل می گفت مامانی هر کسی هم که توی تولد هست باید کادو بگیره می گفتم نه مامان جان فقط کسی که تولدشه از بقیه کادو می گیره

می رفت و میومد دوباره می گفت مامان حالا شما به همه بگو، شاید برای منم کادو گرفتن

و دوباره چند ساعت بعد: مامان بسه دیگه، شما تولد داشتی دیگه تولد منه (بچه م دلش کادو می خواست، هی برای خودش قانون وضع می کرد739819_teehee2.gif)

البته ناگفته نماند که همه زحمت کشیده بودن برای آقا مهدیار هم کادو گرفته بودن، یعنی هر کادویی رو که با ذوق بالا می گرفتم و می گفتم این مال کیه و این مال کیه، مال مهدیار بود 

کیک تولد

و امسال به علت کهولت سنAlbert Einstein اصلاً دوست نداشتم که شمع سنم رو فوت کنم و بابا میثم هم لطف کرد و با حروف انگلیسی این عدم علاقه رو پنهون کرد (وقتی پشت تلفن ازم پرسید شمع چند سالگی بگیرم و من گفتم 26، و بابا میثم گفت نهههههه شمع 27 رو باید فوت کنی، منم ازش خواهش کردم دیگه تکرارش نکنه)

ماماننننننننننن من نمی خوام شمع فوت کنمniniweblog.com

کیک تولد

اینم گل تولدم که بابا میثم مثل همیشه شرمنده م کرد

گل تولد

میز شام که خودم زحمتش رو کشیدمMartini

میز شام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان احسان
18 آذر 91 9:01
سلام عزیزم تولدت مبارک


مرسی دوست خوبم
مامان مهنا
18 آذر 91 15:18
سلام تولد 3-30 سالگیتمبارک
خخخخخخخخخخخخخخخ



واااااااااای سه سال دیگه می شه سی سالم
ماماااااااااان
مامان مهنا
18 آذر 91 15:19
وووووی چ میزه باحالی ادمو ب هوس انداختی


خودم که لب نزدم
علامه کوچولو
18 آذر 91 17:58
سلام عزیزم20 و 7 سالگیت مبارک
انشاءالله ایام به خوش و زندگیت سراسر رحمت و شادی باشه


مرسی دوستم
مرسیییییییییی انرژی مثبت
قابل توجه مامانی مهنا جون
خخخخخخخخخخخخخخ
زهرا (✿◠‿◠)
18 آذر 91 19:10
به به!
عجب میز شامی..................
من که هوس کردم...
ان شاللا که سالها عمر با عزت داشته باشی....


مرسی دوستم
نگار(مامان سام)
18 آذر 91 19:17
تولدت مبارک عزیزم.ایشالله شمع 120 سالگیت رو فوت کنی.میز شام عالی بود دستت درد نکنه.گلت هم خیلی خوشگله.


مرسی نگار جون
آسمان
18 آذر 91 21:45
تولدتون مبارک
ایشالا سالهای سال در کنار همسر خوبتون و پسرگلتون سالروز تولدتون رو جشن بگیرین


ممنون ایشالا تولد نی نی گلتون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
19 آذر 91 1:24
زری مامان جوووووووووووووووووون تولدت مبارک عزیزم انشاا.. دلت جوون باشه سن که مهم نیست


ممنون عزیزم
بله منم محض شوخی می گم
مامان مهنا
19 آذر 91 2:33
3-30


22+5
حسنا
19 آذر 91 8:00
سلام عزیزم تولدت مبارک
صبا
19 آذر 91 15:15
سلام عزیزم . تولدت مبارک . ایشالا 100 ساله شی
اپم خاله جون


مرسی گلم
میام عزیزم
در انتظار...
19 آذر 91 20:23
سلام
تولدت باز هم مبارک
از دست توزری!! حق مالکیت کادوها را مشخص می کردی برای مهدیار؟ نه فقط اونی که تولدشه با اون شکلکت.ادم خنده اش میگیره...


خو تولدم بود باران جووووووووون
در انتظار...
19 آذر 91 20:23
وای اینجا را نخونده بودم..بیشتر خندیدم... مال مهدیار بوده...


آره بیشترشششششششش مال مهدیار بود
اصلاً از بچگی هم همینطور بود وقتی تولد من بود برای خواهرم یه عالمـــــــــــه کادو میاوردن، اونوقت برای من پارچ و لیوان و کره خوری و شیرینی خوری.....
من خیلی گناه دارممممممم
در انتظار...
19 آذر 91 20:25
عزیزمممممممممممم...تو که هنوز سنت کمه... دست آقا میثم درد نکنه.این عاشقانه تا ابد پایدار


مرسی دوست جون
قابل توجه مامانی مهنا جون
در انتظار...
19 آذر 91 20:26
دست زری جونم درد نکنه که برای تولدش خودش شام پخته.افریننننننننننننننننننن.
در انتظار...
19 آذر 91 20:26
الهی این جمع همیشه به شادی باشند...وسلامتی... 120 سالگیت عزیزم...


بازم ممنون مهربون
مامان مهنا
20 آذر 91 11:52
3-30
مامان امیرحسین
20 آذر 91 11:56
سلام خانومی تولدت مبارک باشه.
خانومی نایسل حالش خوبه.دوباره توی وبش نوشته. سرش خیلی شلوغ بوده خانوم.


مرسی از خبر خوبت گلم
مامان احسان
20 آذر 91 13:21
سلام گلم ممنون که به یادمون بودید باز هم برای بهبودی گلم دعا کنید
مامی مهدیار
21 آذر 91 0:41
تولدت مبارک عزیزم قربون مهدیار جون با این قوانینش برم میبوسمتون
مریم مامان سلما
23 آذر 91 3:49
سلام زری جون تولدت مبارک عزیزم انشاالله 120 ساله بشی گلت هم خیلی خوشگل بود دست همسرت درد نکنه
در انتظار...
23 آذر 91 21:17
سلام وای زری جون از دلهره مردم... امروز عصر مجلس ختم انعام داشتیم..اصلا حوصله نداشتم.ولی بودم...و برای تو همه دعا کردم.باور کن.وقتی حرف مریض شد.تو فرزان کوروش بچه دوستم مامان و بابام....وخیلی های دیگه را اسم اوردم.. ان شالله همه شون خوب بشند...ممنون که خبر دادی...تو خودت از بس خوبی منم خوب را می بینی...ان شالله به زودی با خبرهای خوب بیایی... تو این روزها وقتی میری دیدن مامان خیلی دعا کن...جایی که خداوند خودشون روز محشر به تو می گویند من انجا بودم...پس وقتی رفتی پیش مامان من فوق محتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاج را یادت نره...
مامان حانیه
24 آذر 91 21:33
دست همگی درد نکنه بابت این تولد قشنگ ان شاالله تولد 120سالگیت همه چی عالی بود مامانی دست آقای پدرم درد نکنهه بابت این گل زیباراستی هم سن هستیم
هدا مامان رها
26 آذر 91 8:05
سلام زری جون از صمیم قلب برات آرزوی خوشبختی میکنم و امیدوارم همیشه در کنار خانواده احساس آرامش و شادی کنی. تولدت مبارک.
مامان محمد و ساقی
28 آذر 91 1:26
سلام
تولدتون با تاخیر مبارک


مرسی دوست خوبم
مامان سبحان جون
3 دی 91 0:21
تولدت مبارک خانومی باتاخیر