مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

روز های زندگی من

مهدیار این روزا

1392/2/4 10:42
نویسنده : زری مامان
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیار این روزا فکرش حسابی مشغول نی نی مسافره

و مرتب راجع بهش می پرسه

چند روز پیش از این سوال شروع کرد

مهدیار: مامان من که تو دلت بودم خیلی دوست داشتی که پسر باشم (این اواخر داشتم دوران باراداری اولم و علاقه شدیدم به پسردار شدن رو برای یکی از اقوام تعریف می کردم که از قضا مهدیار هم شنیده)

من: آره مامان جون خیلییییییییی دوست داشتم همه ش از خدا می خواستم بهم یه پسر نازنین بده

مهدیار: مامان خوب من پسرم دیگه

( و در این قسمت، یه حس مادرانه ی عجیبی می گفت این مکالمه بی منظور نبوده)

 

روز بعد:

صبح وقتی مهدیار رو بیدار کردم شروع کردم به بوسیدنش و گفتم خدایا شکرت که این پسر نازنین رو بهم دادی مامانی من همیشه از خدا می خواستم یه پسر خوشگل بهم بده

مهدیار: خوب من هم پسرم هم خوشگل

و من دوباره: سوال

 

دیروز صبح:

مهدیار: مامانی چرا نی نی تو دلته؟

من: خوب چون همه ی نی نی ها اول تو دل مامانشونن تا یه ذره بزرگ بشن ....

مهدیار: نه منظورم اینه که منو که داشتی، دیگه نی نی برای چی؟

من: خوب مامان جان برای اینکه می خواستم شما تنها نباشی و یه نی نی داشته باشی که یا خواهرت باشه یا برادر و وقتی بزرگ شدین حسابی با هم دوست باشین و مواظب همدیگه

مهدیار: آهان فهمیدمخنثی

و من عجیب به فکر حساسیت های جدید مهدیارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

هدا مامان رها
4 اردیبهشت 92 14:45
واااااااااااااااااااااااااااااای خدای من مبارکه.
من تازه فهمیدم.یه مدت ازت بیخبر بودم.
خیییییییییلی خوشحال شدم.ایشالا یه نینی ناز و خوشگل مثل مهدیار جون نصیبتون شه و جمع زیبای خانئاده تون 4 نفره و گرم و عاشقانه باقی بمونه.
واقعا ذوق کردم زری جون.خیلی خیلی مواظب خودت باش و مواظب اون نی نی کوچولوت.و از همه بیشتر مواظب روحیه مهدیار جان.
بازم تبریک میگم.


مرسی هدای مهربون از ابراز احساسات قشنگت
زهرا(✿◠‿◠)
4 اردیبهشت 92 15:10
زری تو نی نی داری؟؟؟؟
پس چرا من نمی دونستـم؟
اولاشه ! نه؟
وای زری نمی دونی چه ذوقی دارم!
مبارکتون باشه!
ان شاللا به سلامتی این دوران و طی کنی و این مدلی شین=>



مرسییییییییی زهرا جون
خیلی دعام کن
آسمان
4 اردیبهشت 92 17:06
آخی عزیزممم...
خب تا حدی طبیعیه دیگه
به نظرم با یه کسی که خبره باشه مشورت کنین که از الان رفتارش تثبیت بشه و بعد ها مشکل ساز نشه.چون دوروبرم دیدم که معمولا حساسیتهای بچه ها واقعا کار دست پدر و مادرا داده.خیلی باید سنجیده عمل بشه...


بله دقیقاً
چشم تمام سعیم رو می کنم که سنجیده عمل کنم ایشالا
آسمان
4 اردیبهشت 92 17:07
راستی حالا نی نی جون کی تشریف میارن؟
جنسیتش کی معلوم میشه؟


میام پیشت عزیزم
حسنا
4 اردیبهشت 92 22:12
به سلامتی زری خانمی


ممنون حسنا جوووووووووون
امير علي
5 اردیبهشت 92 1:59
سلام تبريك ميگم عزيزم . و اينم براي مهديار گل پسري


مرسی عزیزم
عاطفه
5 اردیبهشت 92 8:00
واقعاااااااااااااا خوشحال شدم خانواده ی به اون خونگرمی و خوشبختی باید زیاد زیاد زیاد هم بشه . خیلی تبریک میگم.


به به ببین کی اینجاست
مرسی دوست خوبم بابت تبریک زیبات
علامه كوچولو
5 اردیبهشت 92 8:22
سلاااااااااااااام
چه عجب بابا ما دلمون تنگ ميشه كجايي؟نكنه يه وب ديگه داري خبر نميدي
مهديارم چطوري؟
عزززززززززززززززززززززززيزم
زري جون ميگه من پسرم بسه !يعني دلش اجي خانوم ميخاد
اينطور كه حس ششمم ميگه شهريوري ميشه اره؟


میام الان
علامه كوچولو
5 اردیبهشت 92 8:43
ووووووووووووووووي به سلامتي انشاء الله
من كه ميگم دختره
اخه دخترهاي مهر ماه خصوصيات فوق العاده اي دارند حيفم مياد بهرمند نشي


ایشالااااااااااا من که خیلی دوست دارم
ایشالا که لیاقت دختر دار شدن رو داشته باشم
ساره
5 اردیبهشت 92 19:01
یعنی این پسر فوق العادس


عزیزمیییییییییییی
ساره
5 اردیبهشت 92 19:08
مامان زری مطمئن باش مهدیارم خودش ی خواهر خوشگل م3 خودش میخواد,اینا اداشه


مرسی از امیدواریت ایشالا که اینطوره
مرمر
7 اردیبهشت 92 0:26
عزیزم سلام
خیلی بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید



ممنون عزیزم
مامان احسان
8 اردیبهشت 92 7:47
سلام زری جان خیلی مراقب خودت باش گلم مهدیار گلمو هم ببوس


مرسی عزیزم چشم
مریم مامان سلما
10 اردیبهشت 92 3:41
پس وجود نی نی کوچولو علنی شد عاشقتم مهدیار جونم قربون حس های جدیدت بشم عزیزم انشاالله مامانی یه نی نی سالم به دنیا میاره دختر و پسرش فرقی نداره ولی چون دختر دوست داره ان شاالله دختر باشه دوستون دارم زری جون و گل پسر مهدیار


مرسی مریم مهربونم
علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 8:36
جبرئیل آمده بود ..
علی و جمله ملائک بودند ..
و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت ..
و خدا داشت ترنم می‌کرد !!
در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ...
نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود!
********************
سلام بانو! عيدت و روزت مبارك


عید شما هم مبارک مامان نازنین
مریم مامان سلما
10 اردیبهشت 92 21:02
جبرئیل آمده بود .. علی و جمله ملائک بودند .. و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت .. و خدا داشت ترنم می‌کرد !! در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ... نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود! ******************** سلام بانو! عيدت و روزت مبارك
ღ باران ღ
10 اردیبهشت 92 22:13
سلام عزیزمممممممم...خوبید؟ان شالله سالم باشه...
خب راست می گه مامان زری اون پسره دیگه..این دختر سالم باشه..منم خواهش میکنم...


باران جونم حالا هی از مهدیار دفاع کن
ღ باران ღ
10 اردیبهشت 92 22:13
عشقمههههههههههههه..با اون لبخندهای ناز که از مامان زری گرفته...


عزیزمییییییییی
ღ باران ღ
10 اردیبهشت 92 22:15
اخییییییییی... مهدیارم داره حس میکنه نکنه یکی جانشینش بشه..ولی خاله جونی تو همیشه همیشه تو قلب خودم تکی..از مامانت بپرس که من چقـــــــــــــــــــــــــــدر دوست دارم


تو لطف داری دوست خوبم
ღ باران ღ
10 اردیبهشت 92 22:15
بیچاره مامان زری...الهی همیشه سالم باشی و پر انرژی هر دوشون را به یک اندازه محبت کنی...ذوستت دارم دوست مهربونمممممم...


ایشالا که بتونم مامان خوبی باشم دعام کن
ღ باران ღ
10 اردیبهشت 92 22:17
مامان زری جون روزتون مبارک...


ممنون
مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 22:30
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك


مرسی عزیزم
مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 9:31
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا، آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است، کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد وزیبائی است.مادر همه چیز ماست مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است روزت مبارک بانو
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:39
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
نیر
13 اردیبهشت 92 2:05
وای مبارکه..........انشالله به سلامتی ...


ممنون دوست خوبم
زهرا(✿◠‿◠)
13 اردیبهشت 92 6:09
سلام زری جونم! مهدیارم خوبه؟ فندقیمون چطوره؟ خودت خوبی؟ روزت مبارک عزیزم مواظب خودت باش!
زهرا(✿◠‿◠)
13 اردیبهشت 92 6:10
سلام زری جونم.... روزت مبارک عزیزم فندقیمون چطوره؟ مواظب خودت باش دوستم!
مامان احسان
14 اردیبهشت 92 14:13
سلام مامانی دوبار روزت مبارک آخه شما دوبله مامانی


مرسی دوست جونممممممممممم
مریم مامان سلما
15 اردیبهشت 92 4:04
زری جون دلم بای شما و گل پسر مهدیار تنگ شده عاشققتم مهدیار عزیزم
مامان احسان
15 اردیبهشت 92 8:41
سلام زری جان ممنون از لطفت آره عزیزم عکس خودمه شما لطف دارید که ما رو زیبا میبینید


هم زیبا و هم مهربون
مرجان مامان اران
16 اردیبهشت 92 1:14
اخیییییییییییی عزیزم مبارکههههههه به سلامتی ایشالاااااااا
منم دوباره نی نی دارممممممممممااا


وااای مرجان جونم
مبارکههههههههههههه
بهاره مامان ونداد
16 اردیبهشت 92 2:01
الهی گل پسری غصه نخور یه وقت مامانی
راستی رفتی برای تعیین جنسیت این چند وقت که بچه همه دختر بوده مال تو چی مامانی


میام پیشت عزیزم
مرجان مامان آران
16 اردیبهشت 92 15:04
گذاشتم خصوصي عزيزم
علامه كوچولو
17 اردیبهشت 92 9:46
سلام زري جووووون كجايي؟جواب سونو چي شد؟
مرجان مامان آران
17 اردیبهشت 92 9:49
اخييييييي عزيز به سلامتييييييييييي خدا حفظش كنه من 1 ماهو نيم ديگه برا تعيين جنسيت ميرم اسمشو انتخاب كردي زودي بگوهاااااااا در هر صورت خدا حفظش كنه و سلامت باشه و راحت اين دوران طي بشه عزيز دلممممممممممممم
مریم مامان سلما
18 اردیبهشت 92 17:36
کجایی دوستم ؟ مهدیار جونم خوبه ؟ نی نی چه طوره اذییت نمیکنه؟
زهرا(✿◠‿◠)
19 اردیبهشت 92 18:46
زری؟ کجایی؟ خوبی؟ فندق بزرگه و فندق کوچیکه چطورن؟ راستی نی نی چیه؟ دلم آب شد دختـــر.......
زهرا(✿◠‿◠)
22 اردیبهشت 92 11:51
2 تا پســــــــــــــــر گل....
چقـــــــــد عالی....

مبارکتون باشه!
خیلی مواظب خودت باش دوستم!


مرسی عزیزم
چشم
زهرا(✿◠‿◠)
22 اردیبهشت 92 11:53
2 تا پســــــــــــــــــر گل.... به به! ماشاللا خیلی م عـــــــــــــــالی! خیلی مواظب خودت باش دوستم!