مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

پایان جدایی و آغاز یه آبله مرغون دیگه

1392/3/8 18:11
نویسنده : زری مامان
535 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از 15 روز دوری از آقا پسر فهیم و بزرگوارم بالاخره روز چهارشنبه به این جدایی پایان دادیم و همدیگرو در آغوش گرفتیم.شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

حس یه تبعیدی رو داشتم که بعد از سالها خانواده ش رو می بینه

به صورت هم نگاه می کردیم و باز تو آغوش هم فرو می رفتیم

حتی تو اون موقعیت هم پسر نازنینم حواسش به نی نی تو راهی بود و با نرمی من رو در آغوش می گرفت

و هنوز که هنوزه با هم رودربایسی داریم و کلی تو حرف زدن و رفتار با همدیگه نرمش به خرج می دیم

حالا بعد از این 15 روز سخت دیشب متوجه شدم که منم آبله مرغون گرفتم 36_12_5.gif

حالا چیکارررررررررررررر کنم

پسرم بهم پیشنهاد داده برای اینکه به نی نی آسیبی نرسه به نی نی زیاد نزدیک نشم

آخه چه جوری بهش بگم که هر کاری کنم نمی تونم ازش به اندازه ی میلیمتری هم دور بشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مرجان مامان آران
4 خرداد 92 21:41
مباركه بلاخره ديداررررررررررر اي واييييييييييييييييييييييييي جدي چه بد ايشالا زودي خوب بشيووو ني ني گولو چيزيش نشه
مامان مرضیه
5 خرداد 92 0:19
salam rast migi zari jöun bayad che.Kar bokoni vase nini moshgeli pish nayad[وحشتنا ک] Yadam raft vesale maro farzandio tabrik begam
مامان مهنا
5 خرداد 92 1:16
وای من عاشق اهنگ امین رستمی هستم هم این هم اونی ک تو وب دیگم گذاشتم
مامان مهنا
5 خرداد 92 1:17
وای نه جدی حالا میخوای چکار کنی
مامان احسان
5 خرداد 92 9:34
سلام وای خیلی ناراحت شدم آخه چرا شما که پیش هم نبودید ولی باز هم نگران نباش خدا خودش مراقب نی نیه توی راه هست از صمیم قلب دعا میکنم که اتفاقی برای کوچولو نیفته
ღبارانღ
6 خرداد 92 20:59
سلا مامان دون دونم... اخیییییییییییییییی دلم برات سوختتتتتتتتت...عچقم...بیا بغلممممممممممممممم...
ღبارانღ
6 خرداد 92 21:02
بمیرم برای دون دون دوستممممممممممممممم....گریه نکن....به جاش حالا مهدیارم پیشته..مواظبته...ان شالله خطری نداشته باشه زود هم خوب بشی....
امير علي
7 خرداد 92 10:25
انشاالله كه خدا خودش ني ني رو حفظش ميكنه و شما هم مراقب خودتون باشيد گلم .
مریم مامان سلما
7 خرداد 92 20:06
زری جون سلام عزیزم خیلی ناراحت انشا الله که به زودی زود حالت خوب بشه برای نی نی کوچولو هم مشکلی پیش نیاد برای گل پسر هم خوشحال شدم که حالش خوب شده میبوسمتون
زهرا(✿◠‿◠)
8 خرداد 92 1:31
وای دختــــــــــــــــر....
یه دو روز پیشت نیومدماااااا...
چه بلایی سر خودت آوردی؟؟؟؟!!!!
الان چطوری عزیزممممم؟؟
اصلا نگران نباشاااااا
خودم یه تنه واست دعا می کنم!!!البته اگه دعاهام افقی نره!!!


نه خدا رو شکر وقتی بهم سر زدی که از افقی رفتن جون سالم به در بردم (:
زهرا(✿◠‿◠)
8 خرداد 92 1:33
حالا دور از شوخی(!) چطوری؟؟ خیلی نگرانت شدم! گفتم یه کامنت عجق وجق بذارم دلت واشه! الان بازم از مهدیار دوری؟؟؟ دکتر رفتی؟ فندق کوچولومون چطوره؟
زهرا(✿◠‿◠)
8 خرداد 92 1:33
خیلی مواظب خودتون باشین زری جونممممممم
یسنا
8 خرداد 92 11:50
سلام مامان زری . انشاالله زود خوب میشی
آسمان
9 خرداد 92 15:26
ای وااای عزیزم حالا الان بهتر شدی؟
مراقب خودت و فرشته کوچولومون باش


آره شکر خدا
چشم
شقایق مامان آرشا
11 خرداد 92 23:31
ااااااااااااااااااااااا چه بد