مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

سفر مشهد

1392/4/5 16:07
نویسنده : زری مامان
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام با کلی تاخیر

این چند وقته زیاد حال و حوصله ی نوشتن نداشتم و سفرهای پی در پی هم مزید بر علت این کاهلی بود

مرسی از همه ی دوستای گلی که به یادمون بودن از جمله عاطفه ی مهربون و دوست داشتنی

زمان زیادیه که ننوشتم و نمی دونم از کجا شروع کنم!

سفر اول مربوط به تعطیلات خرداد بود که به سختی و ضرب و زور موفق به رفتن به شمال شدیم

سه بار تا سر جاده چالوس رفتیم و بار سوم موفق به طی مسیر شدیم

و شکر خدا اونطور هم که فکر می کردیم شلوغ نبود و خیلی خوش گذشت به خصوص به آقا مهدیار با وجود مامان ثریا و عمو حمید

 مهدیار

و سفر دوم هم یه سفر زنونه به اتفاق خانواده ی مامان ثریا به مشهد بود که خدا رو شکر خیلی سفر خوب و به جایی بود

چون واقعاً بهش احتیاج داشتم

گرچه نبودن بابا میثم خیلی سخت بود ولی بودن با خانواده ی همسر هم لطف و صفای خودش رو داشت

یکشنبه مامان ثریا به همراه زندایی ها و خاله جون و دختراشون صبح با قطار عازم مشهد شدن و مهدیار هم که همراه من و مریم جون و ماهان بلیط هواپیما داشت با کلی گریه و خواهش خواست تا با قطار همراه مامان ثریا اینا بیاد

و بابایی بلیطش رو کنسل کرد و صبح همراه مامان ثریا راهی شد و من و مریم عزیزم و ماهان هم شب با هواپیما راه افتادیم

و بگم از بابا میثم بی طاقت که نتونست دوریمون رو تحمل کنه و سه شنبه به مشهد اومد و چهارشنبه هم اومد پیشمون و کلی سورپرایزمون کرد

البته خودش جدا جا گرفته بود و چند ساعتی رو از چهارشنبه پیشمون بود

و به لطف امام رضای نازنین بعد از برگشتن بقیه من و میثم و مهدیار تا صبح روز نیمه شعبان در جوار پر مهر امام مهربونمون موندیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان هستی
5 تیر 92 16:58
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان مرضیه
6 تیر 92 0:06
به به سلام همیشه به دریا و زیارت بابا شما سالی چند بار می رین سفر اجازه بدین ماهم بریم
زیارت قبول زری جونم دلمون براتون حسابی تنگیده بود
نی نی مون چطوره خوبه دوستون داریم


بابا خودتم که مارکوپولویی
ما هم دوستتون داریم یه عالمهههههههه
مامان حانیه
7 تیر 92 12:02
سلام زهرا جون خیلی وقته بهت سر نزدم ببخشید اگه بدونی چه قدر خوشحال شدم که یه نی نی دیگه تو راه داری ومهدیار جون داره هم بازی پیدا می کنه راستی منم توراهی دارم یه پسر خوشگل وسالم ان شاالله هانیه ام گلی خوشحالی می کنه زیارتتون هم قبول دلم برا امام رضا یه ذره شده


عزیز دلمممممممممممم یه عالمه خوشحال شدم
هم از اینکه قابل دونستی و بهمون سر زدی و هم بابت نی نی تو راهیت
مامان احسان
9 تیر 92 8:34
سلام زری جان زیارت قبول گلم خیلی خوشحالم که خدا رو شکر خوب و سلامتی و ممنون بابت این همه لطفی که به احسان داری دوستت دارم و صمیمانه میبوسمت
مریم مامان سلما
10 تیر 92 11:57
سلام عزیزم زیارت قبول دلم براتون تنگ شده بود خیلی وقت بود که نبودی البته من خودم هم یه مدتی نبودم انشاالله همیشه به گردش و شادی با دل خوش وهمرا با خانواده دوستون دارم صورت گل پسر ومیبوسم دلم براتون یه ذره شده بود


منم دلم کلییییییییی تنگ شده
می رسم خدمتتون
هدا مامان رها
10 تیر 92 12:19
سلام عزیزم.زیارت قبول.ایشالا همیشه به خوشی و سفر.
نینی نازت چه طوره؟
سختت نبود مسافرت؟
دلم برات تنگ شده.برات آرزوی بهترین ها رو دارم


خدا رو شکر همه چی خوب بود و جای شما کلی خالی
حسنا
10 تیر 92 19:44
قبولتون باشه عزیزم دلمون براتون تنگیده بود


مرسی دوست خوبم
میام پیشت
عاطفه
10 تیر 92 20:43
همیشه به گردش !کاش یه ذرطه از خوش اخلاقی شما نصیب من میشد .. حیف که اصلا /ابم با پدر و مادر گرام همسر هرچه می کنم تو یک جوی نمی رود .. بگذریم ! خیلی خوشحالم که شاد و خندان و سلامتید . مهدیار عزیزم را ببوسید


تو که اینقدر ماه و مهربونی مگه می شه که رابطه تت باهاشون گرم نباشه؟
♥متین من♥
11 تیر 92 1:39
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
عاطفه
11 تیر 92 12:13
رابطه من از گرمی به داغی گرویده آنها یخشان باز شدنی نیست متاسفانه


عزیزممممممممم
مهم اینه که تو از بابت رفتار خودت مطمئنی و آرامش داری که کار درست رو انجام می دی
ღبارانღ
11 تیر 92 22:02
سلام زهرا جونم...
ببخش دیر امدم...حالم خوب نبود..نمی امدم...ولی امشب برای کاری امدم گفتم بیام وبت...ببخش دیر شد... بهتری گلم؟


ممنون که اومدی عزیزم
چرااااااااااا؟؟؟؟
ღبارانღ
11 تیر 92 22:03
پارسال رفتید تا جاده چالوس و بر گشتید..یادته؟


ولی امسال موفق شدیم D:
ღبارانღ
11 تیر 92 22:05
ان شالله همیشه در کنار هم خوب و خوش باشید..عاشقانه تو وبابا میثم پایدار..دور از هر گونه مشکل و چیزی...


مرسی دوست جونم
ღبارانღ
11 تیر 92 22:06
ممنون که به یادم بودی و هستی...


بووووووووووووس
ღبارانღ
13 تیر 92 0:10
پس مال من؟


ببخش دیر تائید کردم
معذرت هزاااااااار تا
آسمان
13 تیر 92 0:50
سلام
زیارت قبول
خوبین؟
دلمون تنگ شده بود براتون


سلام
ممنون
ما هم کلی دلتنگ بودیم
مرجان مامان اران
15 تیر 92 15:10
زیارت قبول عزیزممممم


مرسی عزیزمممممم
شقایق مامان آرشا
17 تیر 92 23:51
زیارت قبول
مریم
26 تیر 92 18:52
زیارت قبول چه آقاپسرخوشگلی دارید خدانگه ش داره


ممنون
مامان مهدیس و ملیسا
7 مرداد 92 18:40
سلام دوست عزیز
دخمل من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشم که یاری بکنید تا رتبه بهتری بگیره
لطفا کد 195 رو به شماره 20008080200 ارسال کنید
ممنون میشم اگه کمک کنید راستی با تبادل لینک موافقید؟؟


با افتخار