مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

نی نی مهدیار

1392/4/31 0:51
نویسنده : زری مامان
730 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا مهدیار حسابی رفته تو حال و هوای نی نی داشتن و باردار بودن

می ره و میاد می گه مامان می دونی تو دل منم نی نی هست، به خصوص وقتایی که کاری بهش می گم می گه خوب تو دل منم نی نی هست منم کمرم درد می کنه و نمی تونم خم بشم

پریروز خدا رو شکر نی نی مهدیار به قول خودش دُینا اومد یکی از عروسکاش رو گرفت پشتش و گفت مامان حدس بزن کی اومده؟

نی نیم دینا (دنیا) اومده و دیگه مشکلی ندارم و می تونم خم بشم و کمکت کنم تعجب

بعد از چند دقیقه که دید توقع کمک ازش دارم پشیمون شد و گفت یه نی نی دیگه هنوز تو دلم هست متفکر

و دوباره در عرض چند ساعت یه نی نی دیگه دینا آورد!! که این دفعه گل پولیشی تزئینی اتاقش بود و می گفت مامان به نظرت چرا من گل به دینا آوردم؟

منم دیگه خیالم راحت شد که بچه م وضع حمل کرده و خدا رو شکر به خیر گذشته

ولی امشب بازم بهم خبر داد که تو دلش یه نی نی هست!

و بازم من منتظرم که مامان بزرگ بشم ایشالا نیشخند

پ.ن:از همینجا برای سلامت همه ی نی نی های تو راهی به خصوص نوه های بی شمار خودم دعا می کنم شما هم تو رو خدا این شبا خانواده ی پر جمعیت ما رو خیلی دعا کنید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم مامان سلما
31 تیر 92 3:22
دوست خوبم الهی همیشه سالم و سلامت باشی در کنار پسرهای عزیزت و بابای مهربونشون و نوه های نازنینت


مرسی ایشالا نوه دار شدن شما (:
مامان آرینا موفرفری
31 تیر 92 3:23
سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم بهش رای بدین خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com
مامان احسان
31 تیر 92 14:46
سلام زری جون از دست این گل پسرت کلی خندیدم
مامان صدرانازی
31 تیر 92 16:06
الهی قربونش برم این سرباز نازه امام زمان. از طرف من یه بوس گنده از لوپاش بگیر.


خدا نکنه عزیزم
عاطفه
31 تیر 92 18:45
واقعا" خجالت نکشیدی ؟ آخه شما که فعلا علی الحساب 3 تا نوه دارید دوباره بچه دار شدنت چی بود ؟ یعنی عمو و برادر زاده ها با هم بزرگ میشن


الان که فکر می کنم غرق خجالت می شم (:
حسنا
2 مرداد 92 10:42
مهدیار جونی عزیز خاله ندیده عاشقشم شیرین زبون خاله را ببوس زری جون


لطف داری حسنای مهربونم
مامانی محمد طاها
3 مرداد 92 8:13
فکر کنم نوه هاتم زودی نتیجه و بعد هم ندیده و ...... بیارن
مردم از خنده خیلی باحال بود

بچه های امروزی رو واقعا چقدر باهوشا من که میترسم چطوری پسرم رو میخوام بزرگ کنم اگه اونم از این کارها بکنه چطوری عکس العمل نشون بدم


ایشالا زود به همه ی آرزوهام می رسم
نوه نتیجه هام رو که دیدم ایشالا عروسم رو هم ببینم
عکس العمل خاصی نمی خواد عزیزم فقط باید به فکر بزرگ کردن نوه نتیجه ها باشی (:
مامانی محمد طاها
3 مرداد 92 15:29
براتون خصوصی فرستادم


ممنون عزیزم می رسم خدمتتون
مامان حانیه
3 مرداد 92 15:47
سلام زهرا جون خوبی مهدیار جون خوبه نی نی خوشگلت چه طوره ؟؟؟
خوشبحالت خواهر فکر کنم دوماهی از بنده جلوتری من تو هفته 23ام
انشاالله به سلامتی نی نی رو به دنیا بیاری
تولد آقای پدر روهم تبریک می گم انشاالله صدها سال درکنار هم شاد وخوشحال زندگی کنید
ببخشید دیر شد


ایشالا شما هم به سلامتی نی نی رو به دنیا بیاری
خیلی دلم برات تنگیده