مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

راهپیمایی

1392/5/12 17:59
نویسنده : زری مامان
696 بازدید
اشتراک گذاری

برنامه ی دیروز آقا مهدیار هم اغتشاش در مسیر راهپیمایی بود.

البته به عقیده ی خودش و مامان ثریا ابداً اینطور نبوده و نیتشون شرکت در راهپیمایی و انجام وظیفه بوده.

چی بگم؟ اینم یه جورشه دیگه.

اگه راهپیمایی رفتن با تفنگ آبپاش اونم نه یه تفنگ کوچیک، تفنگی که مخزن آبش کوله پشتیه و باهاش می شه یه ملتو خیس آب کرد انجام وظیفه است شما بخونید شرکت در راهپیمایی ولی من همچین نظری ندارم.

البته اینم بگم که هر کسی رو که خیس می کردن با اجازه بوده (امیدوارم اینطور بوده باشه و گرنه قطعاً باید کتک می خوردن دیگه نه؟!)

فک کـــــــــــــــــــــن! حتی آتش نشانای مستقر در مسیر رو هم خیس کردن!

اونا هم تفنگ رو از مهدیار گرفتن و کلی تفریح کردن باهاش آخر سر هم مهدیار رو فرستادن سمت ماشین آتش نشانی تا یکی از همکارای بنده خدا رو که خوابه خیس کنه.

مهدیار هم رفته و اون بنده خدا رو قبض روح کرده و برگشته و کلی از جانب مامان ثریا نصیحت شده که نباید خیسش می کرده.

حالا با این اغتشاش گر کوچولو مصاحبه هم کردن و پسرم گفته که با همین تفنگم اسرائیل رو نابود می کنم! و بعد از مامان ثریا پرسیده که اسرائیل کیه که من می خوام نابودش کنم؟!!!

خوب مادر من تو که اصلاً نمی دونی اسرائیل کیه و هدف از راهپیمایی چیه؟ واقعاً نیتت چی بوده که رفتی؟

خلاصه اگه فردا رسانه های بیگانه نشونش دادن و به عنوان عامل خودشون معرفیش کردن بدونید که اخبارشون به هیچ وجه حقیقت نداره و نیت پسر من فقط نابودی اسرائیل با تفنگش بوده (طبق همون سخن معروف امام خمینی که گفته بود هر کس یه سطل آب رو اسرئیل بریزه اسرائیل رو آب می بره، اون موقع ها تفنگ آبپاش نبوده خوب که اینو گفته و الان باید از امکانات استفاده کرد و اسرائیل رو به درک واصل کرد دیگه!)

پی نوشت: در پی انجام این وظیفه ی خطیر حضور ارزشمند عمو حمید جون هم نباید نادیده گرفته بشه که هر جا مهدیار شیطنتی می کنه جای شک نیست که یک عمو حمید نامی هم در کنارش بوده و راهنماییش می کرده و تو این راهپیمایی هم هر دو دست به دست هم دادن و ملت شریف رو خنک کردن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

حسنا
13 مرداد 92 11:18
کاش منم بودم مهدیار جون خیسم میکرد خنک می شدم
عاطفه
13 مرداد 92 12:49
آفرین به عمو حمید ! با اینکه متاسفانه در این صحنه مهم حضور نداشتیم ولی دلمان از این آب بازی خیلی خنک شد ! کاش بودیم


ایرادی ندارد یکی از این تفنگ ها برای سجاد جان می خریم که زندگیتان خنک و باحال شود هر روز
خخخخخخخخخخخخخخ
عاطفه
13 مرداد 92 12:50
چه عجب مامان خانومی ! پس سرتان به استراحت گرم بود و گل پسر را به راهپیمایی فرستاده بودید موجه شد نبودنتان


یعنی یه خواب جانانه کردمااااا
کلبه
13 مرداد 92 14:42
مرجان مامان اران
15 مرداد 92 2:46
به به افرین خانواده فعالللللل شیطون اب پاش
سلام یادم رفت
ببخشید زری جون من دیر میام خودتم شرایط منو داری ولی باز با معرفتی ولی بخدا خیلی بی حال بودمو درد داشتم شرمندهههه


عزیزمی مهربون
مامان احسان
15 مرداد 92 9:51
امان از دست این بچه ها احسان هم یه تفنگ آبپاش داره که البته فقط توی حمام اجازه داره استفاده کنه .که همون جا هم بابامونو میاره جلوی چشامون .نشستی داری با آب گرم خودتو میشوری یهو میبینی کمر و شکمت رو با تفنگش خیس میکنه اون هم با آب یخ خلاصه حکایتی دارن این بچه ها


(:
عاطفه
15 مرداد 92 18:48
دلمون خیلی تنگ شده


قربون دل مهربونتون
ღبارانღ
16 مرداد 92 13:31
سلام ببخش عزیزم...خوبی؟
توضیح می دهم چرا...
نی نی خوبه/مهدیارم خوبه؟
ان شالله همیشه خوب باشید...


مرسی عزیز دلم
دلتنگت شده بودم
ღبارانღ
16 مرداد 92 13:32
خب مامان زری میخواسته شرکت کنه...ولی به زبان خودش بوده... من فکر کنم عمو حمید بیشتر باید مورد عتاب قرار بگیره ها...


از پس مهدیار شاید بربیایم ولی از پس عمو حمید برنمیایم
نیر
16 مرداد 92 23:48
امان از دست این شیطونک....
مامانی درسا
17 مرداد 92 15:39
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک


ممنون عزیزم
مامان حانیه
19 مرداد 92 17:50
مردم کلی براش دعا کردن خواهر توی اون گرما وروزه داری


ایشالا که دعا کرده باشن
نگار(مامان سام)
23 مرداد 92 21:22
وای وای وای پس واسه شلوغی رفته بود راپیمایی کار خوبی کردی عزیزم کلی مردم خنک شدن
شقایق مامان آرشا
2 شهریور 92 22:05
پس ملی شیطونی کردی