مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

مجمع جهانی حضرت علی اصغر

1392/8/20 10:49
نویسنده : زری مامان
674 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکان نازنینم

روز جمعه به لطف عمه مهربانتان در هوایی نفس کشیدید که شما را برای همه ی عمر بس است.

شما را به مسیحایی سپردم که نفسش، ضامن تمام هستیتان می شود انشااله.

داداشی ها

صدراجان

صدرا جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

عاطفه
20 آبان 92 12:08
الهی چه معصوم و نازه ! زری مهربونم باورت نمیشه چه احساس قشنگی بهم دست داد وقتی بالای نظرت دیدم نوشتی زری امان مهدیار و صدرا ! چقدر از 4 نفره شدن کاشانه ات خوشحالم. امروز تازه با دیدن اسمت باورم شد حضور محمدصدرای عزییز و دوست داشتنیتو.
زری مامان
پاسخ
عزیز دلمی تو عاطفه ی مهربون خودمی، خدا ایشالا امیر پارسای نازنینت حفظ کنه
ღبارانღ
20 آبان 92 14:18
ای جانم... خدا حفظتون کنه عزیزانم...مثل مامان خوشگلتون ماهید هر دوتایی تون...
زری مامان
پاسخ
دوووووووووووستت دارم هر روز بیشتر از قبل
ღبارانღ
20 آبان 92 14:19
ان شالله همیشه عشق این خانواده تو دل بچه هاتون باشه...خیلی زیبا نوشتی زهرا خوشگلم...از بس خودت خوبی نگاهت هم زیباست...
زری مامان
پاسخ
لطف داری باران جونم
ღبارانღ
20 آبان 92 14:21
زهرا توجه کردی از وقتی من از نی نی رفتم خیلی تحولات در ساختارش ایجاد شده؟ کم کم نوشابه هم به اعضا می ده برای هر پست...بلاگفا خودمون که همچنان مدل کهن هست...
زری مامان
پاسخ
تو که رفتی نوشابه هم بِدن دیگه لطفی نداره خوش به حال بلاگفا که باران داره
ღبارانღ
20 آبان 92 14:23
از خستگی داره جونم در میاد...پریدم تو وب تو. عکس فرشته هام را دیدم نفس کشیدم...من و دل کندن از دلبر محاله... به خصوص با اون سر بندی که خودت می دونی من عاشقشــــــــــــــــــــــــــــــــــم...ان شالله فرجشون..
زری مامان
پاسخ
ایشالا خستگی دشمنات قربونت برم که اینقدر عاشق آقایی، ایشالا همیشه زیر سایه ی پر مهرش باشی
مرجان مامان آران و باران
20 آبان 92 15:04
ای جانم عزیزای دل خوشگلممممم ایشالا سلامت باشننننننن بوس برای مامان مهربونننننننن
زری مامان
پاسخ
بوووووووس برای خاله ی جدید و مهربون
عمه سارا
20 آبان 92 18:13
فدات بشم که واسه یه لحظه هم نخواستی چشماتو باز کنی
زری مامان
پاسخ
فدات بشم که همیشه همراه و همپایی، لطفات هیچ وقت فراموشم نمی شه
مامان محمدفرهام
21 آبان 92 19:19
ماشاالله انشاالله که خود آقا نگهدارتون باشه خوب خوابیدیا فندق خان خاله بلند بشی ما چشمای خوشگلتونو ببینمی
مهتاب
21 آبان 92 19:55
اخهههههههههه الهی فداشون بشم خداحفظتون کنه یکی از یکی نانازتر
زری مامان
پاسخ
خدانکنه مهتاب جون مهربون
ღبارانღ
21 آبان 92 21:46
سلام... با زحمتهای من...خوبید؟ ممنون از مهربونی هات و وقتی که می گذاری عزیز خوشگگلممممممممممم...
زری مامان
پاسخ
این حرفها چیه ممنون از خودت بابت همه ی خوبیات
ღبارانღ
21 آبان 92 21:47
توجه کردی این عکس مهدیار شبیه اون عکسی هست که من خیلی دوستش دارم...یه لحظه مقایسه کن..حالت سرش لبخندش..نگاهش...نه؟یا من این طور حس میکنم..
زری مامان
پاسخ
دقیقاً
مامانی تنها
23 آبان 92 10:40
سلام چقدر نازن کوچولوهای قشنگت خدا ایشالله حفظشون کنه ودر پناه حق باشن
صـبــا خاله ی آیـــســـا
30 آبان 92 10:54
امام حسین نگهدارتووووووووووووون باشه چقد هزارماشاالله خوشگل و نازید
مریم مامان سلما
2 آذر 92 3:37
عزیزای دلم علی اصغر محافظتون باشه دوستون دارم خوشگلای من