مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

آلرژی

1392/9/9 16:58
نویسنده : زری مامان
576 بازدید
اشتراک گذاری

محمدصدرا

این دیگه چه مدلشه گریه

چند وقت پیش که به خاطر دل دردای کولیکی آقا کوچیکه از خوردن هرگونه لبنیات منع شدم و حالا

یک هفته ای می شه که بیرون روی داره و امروز که بردمش دکتر رژیمم رو بیشتر کرد و گفت که چهار مغز و کاکائو و ادویه جات رو هم علاوه بر لبنیات نخورم.

یعنی رسماً دیگه با اکسیژن هوا باید زنده باشم و به نی نی شیر بدم نیشخند.

ماه بعد هم باید تست آلرژی بشه تا مشخص بشه به چیا حساسیت داره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

علامه کوچولو
9 آذر 92 16:44
جوووووووووووووووووووووونمچه خواب نازی به نظر بیشتر شبیه اقاتونه؟آره؟ الاااهی!این دکترها هم وقتی کم میارن گیر میدن به خورد و خوراک ما مامانهای خوش بخت!!! انشاءالله که این جوجه کوچولوی خوشگلت زودی خوب شه خصوصی
زری مامان
پاسخ
آره خیلی شبیه باباشه واقعاً هر جا کم میارن برای بزرگترا می گن از اعصابه و برای بچه ها هم آلرژی
مهتاب
9 آذر 92 17:07
سلام زری جونم یکی از دکترای ما هم مثل شما لبنیات یراش منع شده بود و میگفت شیر گوسفند میشه خورد
زری مامان
پاسخ
آره می دونم مهتاب جونم ولی شیر گوسفند پیدا نمی شه، بعدم اینقدر این مشکل زیاد شده که شیر گوسفند هم تقلبیه و خالص نیست
عاطفه
9 آذر 92 17:14
به به به ! گل بود و به سبزه نیز آراسته شد ! دوست جون میبینم به درد خودم مبتلا شدی اساسی ! و اینچنین بود که بنده 6 ماه تمام فقط آب خوردم و هوا و شیر دادم و الان هیکلی دارم عین لوله خودکار !!! خدا به دادت برسه
زری مامان
پاسخ
این هیکل رو که گفتی امیدوار شدم، دیگه با اشتها اکسیژن میل می کنم تا ایشالا منم لوله خودکاری بشم
عاطفه
9 آذر 92 17:14
وای زری جون چقدر قیافه نازی داره ! آدم میخواد حسابی بچلونتش
زری مامان
پاسخ
نظر لطفته عاطفه جونم، دلم برای امیرپارسا تنگ شده حداقل عکساش رو بذار یه ذره دلمون خوش بشه
عمه سارا
9 آذر 92 18:08
تو می تونی مامان زهرا. فقط محض احتیاط تمرین کن که هرچندوقت یکبار بینیت رو بگیری و نفس نکشی ولی زنده بمونیا. که اگه یه وقت به اکسیژن هم الرژی داشتی بتونی با خلا زندگی کنی. اگه عروس مایی می تونی مامان زهرا
زری مامان
پاسخ
همه ی تلاشم رو می کنمهمینجوری روحیه بدی قول می دم سعیم رو بکنم و در حالت بالانس به نی نی شیر بدم و اسمم رو تو کتاب گینتس ثبت کنم
مریم مامان سلما
10 آذر 92 14:57
عزیزم الهی زودتر بر طرف بشه خیلی ناراحت شده ولی عجب عکسیهد این عکس پسرمون
ღبارانღ
10 آذر 92 21:47
ای جانم...خوابهای خوب ببینی نازنیم... چقدر دلم آرامش کودکی را میخواد...یه لالای از ته دل...
زری مامان
پاسخ
آخ گفتی
ღبارانღ
10 آذر 92 21:48
خدا از تمام بلایا حفظتون کنه...ان شالله زود خوب میشه... ما کلا کارهای راحت هم باید با شرایط انجام بدهیم...بدان.
زری مامان
پاسخ
چی بگم