مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

بزرگ و بزرگوار

1392/9/9 16:58
نویسنده : زری مامان
807 بازدید
اشتراک گذاری

الهی درد دوتاتون به ســـــــــــــــــرم، عزیزای دلم

تربچه های خونه ی ما

 

الهی من فدای این داداش بزرگه بشم که این روزا خیلیییییییییی بزرگ شده و مسئولیت پذیر

با آرامش صدرا رو بهش می سپرم و داداشی مهربون ازش مراقبت می کنه و قربون صدقه ش می ره و من دلم براش غش می ره که اینقدر فهمیده ست.

چند روز پیش خیلی گرسنه ش بود و داشتم براش غذا گرم می کردم که محمد صدرا بیدار شد و شروع به گریه کرد، مهدیار هم با عجله اومد و گفت مامانی داداشم بیدار شده

و وقتی دید من هنوز مشغول کارم هستم با عصبانیت گفت: مامان الان باید به من غذا بدی یا اینکه به داداشم برسی؟؟؟؟

و هیچی دیگه من رسماً فداش شدم از اینهمه بزرگواریش که داداش کوچولوش رو درک میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهتاب
9 آذر 92 17:10
خدا نگهدار این داداشیای مهربون و خوشگل باشه
عاطفه
9 آذر 92 17:17
در آقایی و بزرگواری این مرد کوچولو که شکی نیست ! ولی واقعا از آقا پسری که تو مامانش باشی مگه توقع غیر از این هم میشه داشت ؟ چرا تعجب کردی پس از کارش ؟
زری مامان
پاسخ
عاطفه جونم دیگه دارم می چسبم به سقف
عمه سارا
9 آذر 92 17:55
هرلحظه که چشممون به این کوچولوی بزرگوار می افته باید خدامون رو صدهزار مرتبه شکر کنیم. بی نظیرترین موجود کوچولوی روی زمینی. عمه ت هم فدات بشه که جسم کوچولوت داره یه روح بزرگ رو پرورش میده عشق عمه می دونم وقتی بزرگ هم بشی بازم بهت می گم افتخارمونی
زری مامان
پاسخ
مرسی عمه جون، ایشالا که اینطور بشه
مریم مامان سلما
10 آذر 92 14:51
آخههههههههههه من عاشقتم بزرگ مرد کوچک راست گفتن بزرگی به سن نیست به مرامه که مهدیار آخرشه دوست دارم
زری مامان
پاسخ
عزیز دلمییییی نظر لطفته
ღبارانღ
10 آذر 92 21:43
قربونت بروم خاله جونی... من می دونستم تو داداش مهربونی هستی...خدا حفظتون کنه عزیزای دلم...
زری مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ایشالا خدا شما رو هم حفظ کنه
مامان ماهان
11 آذر 92 2:59
خاله فداي جفتتون
زری مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله ی مهربون
علامه كوچولو
11 آذر 92 13:39
الاااااااااااااااهي ماشاءالله ماهند...خدا جفتشو برات حفظ كنه انشاءالله
مثل هیچکس
12 آذر 92 15:15
خدا این دوتا فرشته کوچولو رو براتون حفظ کنه
مامان مرضیه
14 آذر 92 9:53
وایی که هرچی نظر می ذارم ثبت نمی شه خاله قربونت بره دیگه شدی شبیه پترس ها مگه نه