مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

روز های زندگی من

نبودیم

1393/7/30 16:22
نویسنده : زری مامان
647 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی نبودم و ننوشتم

ننوشتم از خانه ی جدیدی که شد خانه ی  پر از آرامش و امن ما و با کمال افتخار این آرامش رو اینبار علاوه بر دایی جون بابا میثم با عمه سارا و همسرش سهیم هستیم.

ننوشتم از پسر کوچولویی که هم پای برادرش قد کشیده و حالا یک ساله شده.

ننوشتم از مرواریدهایی که یکی بعد از دیگری روییدند و پنجمینش رو همین امروز صبح کشف کردم.

ننوشتم از پسرکی که حالا هر روز صبح روپوش پوشیده و آماده راهی پیش دبستانی میشه و اکثر روزها هم کیفش روفراموش می کنه و لحظه ی آخر با یادآوری دوباره من قول می ده که آخرین بارش باشه.

هیچکدام از خاطرات تکرار ناپذیر و زیبای این چند وقته رو به خاطر جابه جایی و نداشتن نت نتونستم مکتوب کنم و از آن مهمتر نتونستم به خانه های مجازی تون بیایم و بس دلتنگ همه تون شده بودم.

پسرای گلم

 

 پی نوشت: به زودی به همگی سر می زنم و کامنتا رو هم تایید می کنم ممنون از همه ی دوستای گلم که این مدت به یادم بودن محبت

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مهتاب
30 مهر 93 16:49
سلام گلم الهی ماشالا چه شاهزاده های من بزرگ شدن خواهر مبارک خونه ی جدیدتون ایشالا به سلامتی توش همیشه خوشی باشه
زری مامان
پاسخ
سلاااام مهتاب گله مرسی عزیزممممممم چقدر دلم براتون تنگیده بود
عاطفه
30 مهر 93 16:50
هورااااا سلام خوش اومدید، چقدر ذوق کردم ،هنوز نخوندم فقط عنوان و دیدم خیلی خوشحالم از حضورتون
زری مامان
پاسخ
هوراااا که دوستای گلی مثل شماها دارم عاااااشقتم
عاطفه
30 مهر 93 16:54
این اقا کوچولو ماشالله چه بزرگ شده ! افرین به مهدیار گلم با اون پیش دبستانی رفتن اش . دندون های کوچولوی اقا نی نی هم مبارک باشه، خونه جدید هم خانوم تبریک میگیم، خوش به سعادت شما و عمه سارا به خاطر مجاورتتون، همه چی خیلی خیلی مبارک، چقدر خوشحالم
زری مامان
پاسخ
منم خوشحالم
عمه سارا
30 مهر 93 19:24
وااااااااای خوش اومدی. واسه من و عمو حمید هم در کنار شما بودن افتخاره. دلم واسه اینجا و خستگی در کردن با خاطرات عزیزانم تنگ شده بود. مرسی که برگشتی
زری مامان
پاسخ
قربون عمه سارای گلللللل
مامان مرضیه
5 آبان 93 12:33
سلام به به دلمون حسابی تنگیده بود قربون گل پسرا و مدرسه و تمام مروارید اشون بشم من خونه نو هم مبارک انشاالله که خودتون یه خوب و بزرگشو بخرید و از این خونه به دوشی راحت بشید زودی بیا
زری مامان
پاسخ
سلام عزیزم دل منم حسااابی تنگتون بود و هست هنوز
سولماز
8 آبان 93 22:11
سلام خونه نو مبارک امید دارم بهترینها براتون رقم بخوره
زری مامان
پاسخ
ممنون سولماز گلم
ستارگان آسمان من
18 آبان 93 1:07
پس پیش دبستانی میره مهدیار جون...گفتم چقدر زود میره اول ها...چقدر زود بچه ها بزرگ میشن ها...
زری مامان
پاسخ
بله پیش دبستانیه فک کنم زیادی ذوق کردم نه؟؟؟