مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

1390/6/22 12:20
نویسنده : زری مامان

پنج شنبه ای که گذشت به اتفاق َآقا پسر رفتیم همدان و علیصدر

سفر خیلی خوبی بود ولی آقا پسر یه کمی بدقلقی کرد و هی با مامان و بابا قهر میکرد ، یه بار موقع ناهار قهر کرد و چون شرئع کرد به داد کشیدن از رستوران بردمش بیرون و گفتم هر وقت داد و بیدادت تموم شد بیا تو . اونم دم در ایستاد و هر چی منتظر شدیم داخل نیومد. آخرشم خودم رفتم دنبالش آقای یه دنده رو آوردم توی رستوران

اول رفتیم علیصدر و همونجا آقا مهدیار رو بردیم شهربازی (که البته یکی دوتا بیشتر بازی نداشت) و بعد ناهار رفتیم تا مثلاً بخوابیم که آقا مهدیار انرژیک شده بود و فقط نیم ساعت آخر یعنی 5 تا 5/5 رو خوابید و بعدش بلیط غار رو رزرو کرده بودیم و به زور بیدارش کردیم و بردیم

کلی کیف کرد و بعدش وقتی داشتیم برمی گشتیم هتل از توی بازار رد شدیم و مهدیار هرچی میدید می گفت مامان این خوبه؟ و منم کلی ذوق کردم که پسرم دیگه بزرگ شده و میتونه خودش انتخاب کنه (البته هیچی برای بچم نخریدیم چون همش بنجل بود) ولی کلی لذت بردیم چون فقط در حال پسندیدن اسباب بازی بود

موقع شام هم توی همدان پسرم خودش پول برداشت و رفت پیش فروشنده و گفت آدا(آقا) سلام آب بدید و بعدش پولش رو داد و یه َآب معدنی خرید و همه از اینکه این کوتوله خودش مستقل رفته خرید کنه تعجب کرده بودند و من و بابایی هم تشویقش میکردیم

روز بعد دوباره از علیصدر رفتیم همدان و مزار باباطاهر و ابن سینا و بعد از ناهار ( که آقا پسر بازم قهر کرده بود) برگشتیم به سمت تهران