مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

شیرینی مثل قندی

1390/9/12 10:55
نویسنده : زری مامان
473 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم دیگه بزرگ شده ولی هنوزم کلماتو بامزه ادا میکنه 

یخ کردم رو میگه لخ تدم

رعد و برق رو میگه درد و برق

و هنوووووووووز من براش شرک هستم و همش داریم با بچه هامون و خره می ریم این ور اون ور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساره
12 آذر 90 21:03
شیرینی مثل قندی
نی نی خان دلمون واست یه ذره شده.


سلام خاله ساره ما هم همینطور
مرسی که بازم قابل دونستید
عمه سارا
24 آذر 90 11:08
نی نی خان و مامان ثریا بهم کوکوی ماکارونی یاد دادنجالب بود که فقط اموزش های نی نی خان خیلی دقیق بوددقیقا همونی که نی نی خان گفته بود 2 سایت کوکو رو هم زدیم.اخرش هم کوکو رو تو ماهی تابه مثل خورشت هم زدیمغذا واسه بچه های دانشگاه بود ابرومون رفت نی نی خانتقصیر خودم بود که شمارودست کم گرفته بودم