مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

روز قدس و آقا مهدیار

1391/5/28 12:23
نویسنده : زری مامان
582 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز قدس بود و طبق معمول هر سال که بابایی اعتقاد زیادی به شرکت توی راهپیمایی داره امسال هم شرکت کردیم و پسر گلم هم همراهمون بود

امسال من واقعاً خسته بودم و هر چی اصرار کردم که بخوابم ولی بابا میثمی قبول نکرد و بالاخره رفتیم

بعد از مقداری راهپیمایی بابا میثم ما رو رسوند خونه و خودش برای نماز رفت

اینم عکس های پسر مبارز و همیشه در صحنه:

مهدیار و روز قدس

راهپیمایی

راهپیمایی

راهپیمایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران در انتظار....
30 مرداد 91 15:23
اخی مبارز کوچولو..دوستت دارم
عمه سارا
1 شهریور 91 9:22
خجالت کشیدم


خدا نکنه چرا عمه جون؟