مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

روز های زندگی من

تولد فرشته ای دیگر

1392/7/18 20:54
نویسنده : زری مامان
504 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره انتظار فرشته ی آسمونیم به سر رسید و خداوند اجازه ی ورودش به دنیا رو صادر کرد.

خدایا ممنونتم که فرزند سالمی بهم عطا کردی.

خدایا ممنوتم که بلا رو ازمون دور کردی و محمد صدرای عزیزم خطر از سرش گذشت و سالم به دنیا اومد.

خدایا من لایق این همه نعمتت نیستم و می دونم هر چی دارم فقط و فقط از لطف و بزرگیته .

شکرت هزااااااران مرتبه شکرت

--------------------------------------------------------------------------------------------------

تشکر نوشت: ممنونم از همه ی دوستای گلی که به یادم بودن و جویای احوالمون شدن. از دعای خیر همگیتون ما خوبیم و همچنان عاااااااااشق دوستای گلمون قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان حانیه
19 مهر 92 1:05
خدارو صدها هزار مرتبه شکر که خوبید ممنون که ازحالت باخبرم کردی نی نی رو از طرف من ببوس اگه تونستی زودتر بیا عکس گل پسرروبذار ببینیم


چشم دوست خوبم
عمه سارا
19 مهر 92 9:05
خیلی دوستووووووووووووووووووون دارم


ما هم عااااشقتیم عمه جون
علامه کوچولو
19 مهر 92 22:24
سلاااااااااااااااااااام عزیزم
از کیه منتظر این پستم ...می اومدم هی میدیدم خبری نیست باز میرفتم حس نظر گذاشتن نداشتم
امشب که اومدم حسابی کیفور شدم
مبارک باشه زری جوون قدمش براتون میمون و مبارک باشه
حالا حقشه روز شمار وب رو کمکی تغییر بدین و اسم محمد صدرا هم توو جمع بیاد


مرسی دوست خوبم
چه جوری اسم محمدصدرا رو اضافه کنم بلد نیستم
بهاره مامان ونداد
20 مهر 92 3:04
وای تبریکککککککککککککککک اینم مثل مهدیار عسله ایا؟


مرسی عزیزم
مثل داداشش ماهه
آسمان
20 مهر 92 12:34
سلامممم به به قدمش مبارک ان شاء الله سالم و صالح باشه و زیر سایه امام زمان(عج) سعادتمند باشه.
مامان احسان
20 مهر 92 15:04
سلام عزیزم مبارکه قدمش خدا حفظشون کنه زودتر عکساشو بگذار مراقب خودت هم باش میبوسمتون
عاطفه
20 مهر 92 18:58
به خدا خیلی خوشحالم . دلم یه آرامش خاص گرفت . ایشالله قدمش خیر باشه و همیشه سلامت باشه. خیلی خوشحالم دوست جونم
علامه كوچولو
21 مهر 92 13:56
مثلا بنويس :مهديارجان متولد 87/10/13 و محمد صدرا ....بقيه ش سن محمد صدرا رو توو نيني من بنويس


مرسی دوست جونم
چشممممممممم
مهتاب
22 مهر 92 11:27
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک خدا رو شکر که به سلامت زایمان کردی ایشالا مامان حانیه (خواهر شوهر کرامی بنده) هم زودتر زایمان کنه خیالمون راحت بشه التماس دعا راستی داشت یادم میرفت ...........
اقا مهدیار عزیز تبریک ویژه به شما عرض میکنم خان داداش


ایشالااااااا
ممنون خاله ی مهربون
مریم مامان سلما
22 مهر 92 12:36
سلااااااااااام عزیزم مبارکهههههههههههههههه خیلیییییییییییییی خوشحال شدم قدم نو رسیده مبارک خدا گل پسرا رو برات حفظشون کنه دوست عزیزم منو ببخش من تازه اینترنتم درست شده دلم خیلی براتون تنگ شده بود امیدوارم هر چه زودتر عکسای فرشته کوچولو رو برای ما بذاری من که بی صبرانه منتظرم


ما هم برات کلیییی دلتنگ بودیم مریم جونم