مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

روز های زندگی من

قلبم فرش راهت، نازنینم

1393/3/18 1:04
نویسنده : زری مامان
666 بازدید
اشتراک گذاری

کوهنورد کوچولو

مادر که باشی هر روز و هر ساعت حسی جدید تمام وجودت را در بر می گیرد.

مادر که باشی با هر لبخندش قهقهه می زنی و با هر بعضش می میری.

مادر که باشی گاهی از خوشی می ترسی سرت به سقف آسمان بساید و گاهی از غم وهم خرابی کاخ آروزهایت را داری.

مادر که باشی واژه واژه ی بودنت در نفس هایش خلاصه می شود.

مادر که باشی برای افتخار کردن دنبال دلیل نمی گردی.

مادر که باشی بعضی لحظه ها و اتفاقات و لبخندها و شیرین کاری هایش تنها و تنها مختص توست برای در کردن خستگیهایت، برای بردن دلت، برای به رقص درآوردنت، برای شکر کردنت.

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

اینهمه گفتم که بگم : عزیزکم را امروز بردم و در مدرسه ای ثبت نام کردم .جشن

البته فعلاً تا بگردم و مدرسه ی باب میل خودم و آقای پدر را بیابم انشاا..

و امروز بسی به وجود خودش و بابای نازنینش بالیدم و پیش خانوم مدیر تعریفشان را کردم.

حتی از کتاب اهدایی گل پسر هم گفتم، کتابی که دیروز از نماز جمعه که برمی گشت به مادر جانش هدیه داد با عنوان"عباس دست طلا" پشتش را که دیدم نظر رهبری هم راجع به کتاب نوشته شده نگاه تشکر آمیزی هم روانه ی چشمان همسر جان کردم چشمکو به لطف خدا شروع به خواندش کردم.

**********************************************

پی نوشت:

-دلم خواست از کوهنوردی گل پسرم هم بنویسمراضی، عزیز مادر دو باری می شود که مامان و بابا رو با میل و رغبت فراوان همراهی می کند.بغل

-امروز هم من و جناب پدر کلی احساساتی شدیم و با صدای بلند تو کوه فریاد کشیدیم و خدا رو سپاس گفتیم برای نعمت سلامتیش. خدایااااااااااا عاشقتم مهربونخجالت.

- دقت کردین ما چقدر فعال شدیم ؟خندونکسوال

بعداً نوشت: این پست عکس دار شد!

پسندها (4)

نظرات (11)

عاطفه
18 خرداد 93 7:23
عاااالی ! ولی این که گفتی مادر که باشی واسه افتخار کردن دنبال دلیل نمیگردی از همه برام دلنشین تر بود. هزار هزار آفرین به آقا مهدیار عزیز دلم و دست بابایی هم درد نکنه باااورم نمیشه ! یعنی امسال مهدیارم میره مدرسه ؟؟؟؟خدای من موفق باشی قهرمان دوست داشتنی و کوهنورد کوچولو.
زری مامان
پاسخ
بعله میره مدرسه ایشالا ولی فعلا پیش دبستانی ممنون عاطفه ی نازنینم
عاطفه
18 خرداد 93 7:25
صد آفرین به زری جان خودمان با این فعال شدنش. آدمای خوب تعریفم دارن دیگه دست مامان ثریا خانوم درد نکنه که انقدر پسر خوبی بار آورده و دست شما و باباا درد نکنه که دسته گل های خوبی بزرگ میکنید خیلی دوستون دارم و ایشالله همیشه و همیشه در پناه حق شااااااااد و سلامت باشید
زری مامان
پاسخ
کسی به پای امیر پارسای بی نظیرت و با شعورت نمی رسه ایشالا که شما هم سلامت و شاد باشید عزیزمممممممممم
عاطفه
18 خرداد 93 7:26
راستی ، زیارت قبول
زری مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالا قسمت شما بشه به زودی
عاطفه
18 خرداد 93 7:30
--------------------------------نگران نباش مهربون من. خیلی دوست دارم و همیشه به یادتم. گل پسرارو ببوس
زری مامان
پاسخ
نظر لطفته عزیز دلمممم ایشالا که خونه ت پر از آرامش و شادی باشه مهربون
عاطفه
18 خرداد 93 11:49
صبح این عکس و ندیدم. چقدر هزار ماشالله خوشگل! چه تیپی هم زده قرتی خان. قربون خودت و تیپت عزیزم
زری مامان
پاسخ
عکس رو امروز اضافه کردم قربون خودت و پسر خوش تیپت
مامان احسان
20 خرداد 93 11:38
همیشه خوش باشید
اِليــــما
21 خرداد 93 11:29
اي جــــــــــــــــــانم ميشه خواهش كنيد دفعه ي بعد من و هم با خودشون ببرند؟؟ من عاشق كوهم و يار ندارم
زری مامان
پاسخ
عزیزممممممممم بیا با خودم بریم
مامان مرضیه
21 خرداد 93 22:24
خاله قربون زیاد بره چقدر بزرگ شدی من همه مطلبت رو خوندم شرمنده تنبل شدم فقط یه نظر میذارم بابت خرگوشه عم متاسفم دوغستون دارم التماس دعا دارم از نوع شدبدش
زری مامان
پاسخ
عزیزممممم فعلا همه باید از شما التماس دعا داشته باشن ایشالا به زودی نی نی نازت بیاد بغلت و خستگیات در بره
ارام
22 خرداد 93 21:14
کوچه کوچه بنازم ز عابری که نیامد غزل غزل بنویسم ز شاعری که نیامد شکسته بغض غرورم در انتظار عجیبی دعا کنید بیاید مسافری که نیامد سلام عیدتون مبارک...التماس دعا
زری مامان
پاسخ
عید شما هم مبارک
مهتاب
24 خرداد 93 10:14
الهی من فدای این اقا خوش تیپه بشم
زری مامان
پاسخ
خدا نکنه مهتاب جونمممممممم
مامانی(برای دخترم زهرا)
9 تیر 93 6:22
این نوشتتون واقعا دلنشین بود اونقدر از ته دل نوشتین که گمونم هرکی بخونه به دلش بشینه