مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

روز های زندگی من

مالکیت

1393/11/14 23:56
نویسنده : زری مامان
943 بازدید
اشتراک گذاری

نفس های زندگیم

دنیا حول نگاه تو می چرخد عزیزکم صبح طلوع می کند تا تو برخیزی و شب سیاه می شود بلکه تو ساعتی بخوابی و بیارامی. این جملات تعریف و توضیح تفکر این روزهای توست، تویی که تمام کلماتت خلاصه شده در ، بده و منه ،و جملاتی مثل مامان منه ، بابان منه، غذای منه و ....

دایره کلماتت روز به روز وسعت می گیرد و من و روح و جانم دایره وار گرداگردت می چرخیم.

مثل طوطی کلمات را تکرار می کنی و با هوش فراوانت ادای گریه کردن در می آوری تا به خواسته ی دل کوچکت برسی، و من با اینکه بار دوم است که این روزها را از سر می گذرانم هنوز هم گول می خورم و خام شیرینکاری هایت می شوم.

ولی عزیز دلم دنیا همیشه اینطوری نمی ماند، همیشه طلوع صبح و غروب خورشید به افتخار حضور تو دست به دست هم نمی دهند، روزی روزگاری در این دنیای بی در و پیکر دیگر همه بله و چشم گویان تصدقت نمی روند و گوش به فرمانت نمی نشیند و درست به همین علت است که من گاهی کنار می نشینم و زبان به کام می گیرم و چشم می بندم و می گذارم تا زور برادر جانت بر تو بچربد و با اخم و عتاب اسباب بازی و مداد و دفترش را از تو بازپس بگیرد و تلاش می کنم که آن لحظه که شکایت کنان و اشک ریزان به آغوشم پناه می آوری برادرت را تایید کنم و هر طوری هست به تو بفهمانم که اشکهایت با همه زلالی و لطافت دلیل زورگویی هایت نمی شود.

 

 

پسندها (5)

نظرات (21)

مامان زکریا
18 بهمن 93 17:26
سلااااااااااااااااااااام زری مامان هم شیوا و مادرانه نوشتی و هم با صلابت و اقتدار شکوفه های زیبای زندگی ات را به جای ما ببوس
مامان احسان
26 بهمن 93 12:47
ماشالله به هردو تاشون چه عکس نازی هزار ماشالله عاشق کراوات کوچولوش شدم خدا نگهدارشون باشه زری جان
مامان مرضیه
27 بهمن 93 20:38
به به ما که نتو نستیم رمزارو وارد کنیم همش پیج ایراد داشت همشم هنگ می کرد اما الان اومدم و کلی ذوق کردم از نوشته های مامان نویسندمون خاله بگرده که اینقدر با نمکی با اون عکس خوشملتون بوبوس برای هر دوتاتون به ما هم سر بزنید دوستون داریم
زری مامان
پاسخ
چشم میرسم خدمتتون مرضیه جونم
محمد
3 اسفند 93 21:24
سلام تخفیف نوروزی فروشگاه اینترنتی تلیپ [telip.ir] برای مدت محدود شروع شده پس فرصت رو از دست ندهید مهم اینه که حراج واقعی باشه...
ღبارانღ
7 اسفند 93 9:39
ای خداااااااااااااااااااااااااا.. بلادل را نگاهههههههههههه.. چه بامزه خندیده....آدم خنده اش می گیره...
ღبارانღ
7 اسفند 93 9:40
سلام عزیز ِ جانم... خوبی؟ تو چرا نیستی هیچ کجا؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده بود....یه عالمه
زری مامان
پاسخ
سلام عزیزمممم نه حالم خوب نیست
ღبارانღ
7 اسفند 93 9:42
ولی همیشه طلوع و غروب و خورشید فقط برای توست....تا تو بهترین روزگار را داشته باشی... من عقیده ام اینه...
ღبارانღ
7 اسفند 93 9:43
چقدر مهدیارم اینجا معلومه آقا تر شده... بعدش بلادل را تربیت نکرد که تو عکس خندیده؟
زری مامان
پاسخ
عزیزمی مهربون هر کی این عکس رو می بینه فقط میگه چقدر با هم متفاوتن این دو تا داداش کلا در حال تربیت کردنشه لحظه ای از این مسئولیت خطیر دست نمی کشه
سایبر سافت
18 اسفند 93 13:51
سلام دوست عزیز آموزش عکاسی حرفه ای از کودک با نرم افزار آندرویدی "آتلیه کودک" همراه با یک گالری بزرگ از نمونه های عکاسی واقعی و امکان عکاسی مطابق با نمونه ها لینک دانلود نرم افزار http://cybersoft24.blogfa.com/post/11 با تشکر گروه نرم افزاری سایبر سافت
سولماز
19 اسفند 93 21:37
سلام خانمی خسته نباشی خییلی زیبا بود چه قشنگ می خنده فسقلی
نائیاد
20 اسفند 93 15:42
مامان امیرصدرا
22 اسفند 93 21:54
سلام دوست خوبم خوبید؟ چه خوشگل هستند خداحفظشون کند
مامان هدیه
23 اسفند 93 11:06
فروغی چه زیبا می گفت : اگر یاد کسی هستیم این هنر اوست نه هنر ما.....! چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز نه از روی اجبار ونه از روی تنهایی فقط برای اینکه ارزشش را دارد خوشبختی برسه ستون استوار است فراموش کردن تلخی های دیروز امیدواری به فرصت های فردا نه بهار با هیچ اردیبهشتی نه تابستان با هیچ شهریوری ونه پاییز با هیچ مهری به اندازه ی زمستان به مذاقمان خوش نمی آید چون زمستان اسفندی دارد که تمام بدی های یک سال را با خانه تکانی دوووووووووود می کند واپسین ساعتهای ماه آخر سال برروزتان خوش سال نو مبارک
♥♡مرجان مامان آران و باران♥♡
25 اسفند 93 1:48
سلام عزیز دلمممم خوبیددد ای جانممم عکسشونوووو خداااا چقدر عسللللن ماشالاااااا میبوستون زری جونمممم سال نو مبارک پیشاپیششششش
مامان احسان
27 اسفند 93 10:28
سلام عزیزم سال نوتون پیشاپیش مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از شادی و سلامتی براتون باشه
تاپ
28 فروردین 94 13:03
برایه خرید تاپ و كلاه و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان احسان
30 فروردین 94 9:14
سلام کجایی عزیزم حالتون خوبه ؟
ĸoѕαr
12 اردیبهشت 94 12:06
سلام خاله.خوشحال میشم بهم سربزنید.
مهتاب
13 اردیبهشت 94 17:59
سلام عزیزم خیلی دلم لراتون تنگ شده خبری نیست ازتون فدای دوتا گلپسر خوشگل و باکلاسم
مامان نيوشا
14 اردیبهشت 94 22:01
سلام عزیزم پست گذاشتم نظر یادتون نره
ღبارانღ
27 اردیبهشت 94 21:07
سلام..خیر سرم بعد از مدتها امدم نت...مثلا یک کم به ادمهایی که دوست دارم به سر برم... وب سمیرا که اصلا نظر خواهیش باز نمی شد.... کلی وب دیگه که اصلا ننوشتند... تو که رمز دار نوشتی... یعنی کلا روحیه گرفتم... مثل ادمی که رفته یه پاتوق قدیمی که شنیده همه هستند ولی وقتی می ره می بینه نه بابا خودت و میزت...وکلـــــــــــــــــــــــــــــــی خاطره... اینقدر دلم گرفته که خواستم بروم وب مهدیار یه سر بزنم....ولی نرفتم...دعام کن....
زری مامان
پاسخ
سلام عزیز دلممممم لطف کردی که اومدی قبل از اینکه کامپیوتر رو روشن کنم داشتم بهت فکر می کردم و دعا می کردم چند روز پیش نوشتم ولی فرداش دیدم پرید ولی کلا بیشتر وبلاگا سوت و کور شدن عزیزمممم بیشتر دلت گرفت؟؟