مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

روز های زندگی من

کلاس های آقا مهدیار

1390/11/30 9:23
نویسنده : زری مامان
488 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که راجع به کلاس آقا پسر چیزی ننوشتم

باید بگم که توی این مدت آقا مهدیار حسابی به کلاسش علاقه مند شده کلاس گل پسر دوره اولش فردا یعنی دوشنبه تموم میشه و فردا جشن دارن و قراره یکی از مامانها کیک بخره و منم پیش دستی و چاقو بخرم. تصمیم گرفتم امشب هم براشون سالاد الویه درست کنم و ساندویچ کنم

قراره کلی به گل پسر خوش بگذره

راستی برای ترم جدید هم ثبت نامش کردم.

پس فردا میام عکس های جشنش رو میذارم

فردا پسرم با مامان ثریا می ره کلاس.خدا کنه فردا بتونم زود از شرکت برم بیرون و به جشن برسم و گرنه کلی غصه می خورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

عمه سارا
30 بهمن 90 15:48
وای وای مبارکه. همه خوشحالیم که مهدیار خان اینقدر مستقل شده خوش به حالتون کاش من هم فردا تو جشن تون بودم.مامان ثریا که کلی ذوق می کنه.جای من رو هم خالی کنید
ساره
4 اسفند 90 17:43
مامان زری به جشن رسیدی؟ پس چی شد عکسای نی نی خان؟؟
ساره
7 اسفند 90 7:33
الوووووووووووو کسی اونجا هست؟؟
عمه سارا
10 اسفند 90 15:14
تنها سرگرمیم تو دانشگاه سرزدن به وبلاگ اقا مهدیاره که اونم یک هفته ست اپدیت نشده